Połącz się z nami

GSM

Słuchawki LG Tone Platinum SE z Asystentem Google

Od startu sprzedaży smartfona do 25 listopada LG G7 fit dostępny jest w specjalnej ofercie ze słuchawkami LG Tone Platinum SE z Asystentem Google, roczną gwarancją na ekran i Mega Rabatem od New Balance w prezencie.

 

Obok G7 fit, LG wprowadza na polski rynek bezprzewodowe słuchawki LG Tone Platinum SE z Asystentem Google. Dzięki współpracy z autorytetem w świecie audio firmą Harman Kardon™ słuchawki zostały perfekcyjnie dostrojone, gwarantując wysoką jakość dźwięku. Ogromną zaletą urządzenia jest wyposażenie go w Asystenta Google, do którego aktywacji wystarczy nacisnąć tylko jeden, dedykowany przycisk. Bateria słuchawek wystarcza na nawet 13 godzin słuchania muzyki lub 12 godzin rozmów.

 

fot.prasowe / LG G7 Fit

 

Naładowanie jej do pełna zajmuje około dwóch godzin. W trybie czuwania urządzenie może być włączone do 14 dni. Dodatkową funkcją słuchawek jest możliwość sygnalizowania powiadomień przez delikatne wibracje oraz opcja chowania przewodów słuchawkowych do obudowy. Dzięki temu żadne kable nie zwisają nieestetycznie na szyi. LG G7 fit oraz słuchawki LG Tone Platinum SE dostępne są w sprzedaży od 8 listopada w ofercie operatorów Play i Orange oraz w sklepach z elektroniką użytkową.

Słuchawki LG Tone Platinum SE (HBS-1120)

– Masa: 54.3g
– Wymiary: 155x197x12.8mm
– Wersja Bluetooth: 4.2
– Asystent Google
– Czas czuwania: 354h
– Czas odtwarzania muzyki: 13h
– Czas rozmów: 12h
– Kolor: czarny
– Funkcje specjalne: powiadomienia wibracjami, chowane przewody słuchawkowe, stworzone we współpracy z Harman Kardon™

Promocja fit na start

Kupując smartfon LG G7 fit do 25 listopada Klienci otrzymają w prezencie słuchawki LG Tone Platinum SE o wartości 849 zł, roczną gwarancję na ekran o wartości 450zł oraz Mega Rabat od New Balance.

Źródło: Informacja prasowa

Czytaj dalej

GSM

Naprawiasz telefon w serwisie? Zobacz ile powinieneś otrzymać gwarancji na wykonaną usługę

Gwarancja to ważne słowo dla wielu klientów. Jej znacznie towarzyszy nam w różnych sytuacjach, również po naprawach odpłatnych u przeróżnych specjalistów. 

 

Zanim odpowiemy prawidłowo na powyższe pytanie musimy rozumieć znaczenie słowa gwarancja. Przede wszystkim każda gwarancja jest wydawana dobrowolnie przez firmę, która jej udziela. Nie możemy wymuszać innych terminów (poza kontraktami oraz wewnętrznymi umowami) na przedsiębiorcy. Wiedzą o tym firmy, które nie od dziś zajmują się naprawami przeróżnej maści urządzeń, produktów. Gwarancja to dobrowolne oświadczenie, które oprócz kilku aspektów nie jest zbyt dosadnie unormowana w przepisach Kodeksu cywilnego (art. 577 k.c). Musimy pamiętać, że dziś coraz częściej wiele osób myli termin gwarancji z terminem gwarancji ustawowej (rękojmi), co przysparza wiele problemów i nieporozumień w szczególności, kiedy chcemy skorzystać z naprawy urządzenia. Nic dziwnego, rękojmia i gwarancja to nie są te same zobowiązania i mają sporo różnić, które nam mogą wydawać się bardzo podobne.

Ile powinna wynosić gwarancja na wykonaną naprawę telefonu w pogwarancyjnym serwisie telefonów?

Odpowiedź jest bardzo prosta. Tyle ile zażyczy sobie właściciel, bo takie jest jego prawo. Z pewnością nie raz zauważyliście, że przeróżne serwisy telefonów oferują zupełnie inny okres gwarancji na swoje usługi. W jednym punkcie czas takie zobowiązania może wynieść 3 miesiące, zaś w innym nawet rok czasu. Różnica jest znaczna i budzi wiele kontrowersji, ponieważ atrakcyjniejszą ofertą jest serwis oferujący nam dłuższe wsparcie serwisowe po wykonanej obsłudze. Takie podejście wydawać się może słuszne, ale tak naprawdę niezależnie od punktu każdy serwis oprócz gwarancji ma na głowie jeszcze inne zobowiązanie, z którego my klienci często nie korzystamy – mowa oczywiście o rękojmi.

Za chwilkę wyjaśnimy dlaczego, jednak najpierw podsumujmy kilka faktów. Wybrany przez nas serwis telefonów komórkowych może oferować nam np. 6 miesięczną gwarancję na wykonaną usługę, ale mimo wszystko z tyłu głowy dalej pojawia się 2-letnia odpowiedzialność. Jak to możliwe? Wszystko definiuje prawo, którego z pewnością wielu z nas po prostu nie czyta, co w niektórych sytuacjach może nam zaszkodzić. Oddanie telefonu do serwisu telefonów to forma zawarcie umowy (w tym przypadku o dzieło). Zlecamy przedsiębiorcy, aby naprawił uszkodzone przez nas urządzenie, za co otrzyma stosowną zapłatę zgodnie z ustaloną wcześniej ceną (umową słowną). W związku z powyższy, jeśli przedsiębiorca źle wykona swoją pracę, a wada objawi się np. po 6 miesiącach zastosowanie do sytuacji znajdziemy oczywiście w przepisach Kodeksu cywilnego. Zgodnie bowiem z treścią z art. 638 § 1 k.c do odpowiedzialności za wady dzieła stosuje się odpowiednio przepisy o rękojmi przy sprzedaży. Takie działanie otwiera nam drogę do popularnie znanej i dobrze brzmiącej gwarancji prawnej (rękojmi). Można powiedzieć, że jest to miód na serce każdego klienta, który mimo naprawy u fachowego profesjonalisty dalej ma problemy ze swoim urządzeniem.

Gwarancja jest wyznacznikiem profesjonalizmu oraz pewności przedsiębiorcy

Dłuższy okres zobowiązania gwarancyjnego może wzbudzić u klientów zainteresowanie ofertą. Nie ma się co oszukiwać, wielu z nas zależy na jakości naprawy nie patrząc na fakt, że serwis z dłuższą gwarancją może być nieco droższy. Oferowanie dłuższej odpowiedzialności za wykonaną usługę pokazuje, że firma czuje się pewnie swoich usług i jest w pełni świadoma, że naprawa została dobrze wykonana.

Po części tak jest, ale nie tylko o jakość naprawy tutaj chodzi. Pamiętajmy, że korzystając z naprawy w serwisie telefonów sprzedawca musi liczyć się również z odpowiedzialnością, za jakich części użył do naprawy. O ile wadliwe podzespoły nie wychodzą od razu, to pewna forma zabezpieczenia zawsze jest mile widziana. W przypadku braku wsparcia z racji zakończenia gwarancji oferowanej przez przedsiębiorcę zawsze możemy powołać się na rękojmię, o której żaden przedsiębiorca nie chce słyszeć. Niestety takie mamy prawo, że można – co powinno skłonić wielu z Was do refleksji, że nie warto poddawać się po utracie narzuconej gwarancji od sprzedawcy usług w serwisie telefonów komórkowych. W przypadku problemów z reklamacjami zawsze możemy skorzystać ze wsparcia miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta, który zbada dokładnie sprawę wskazując nam dalszą drogę oraz możliwości. Niekiedy korespondencja sprzedawcy z rzecznikiem studzi całą atmosferę i przedsiębiorca zaczyna rozumieć swoje błędy podejmując się bezpłatnej naprawy tego, co zostało źle wykonane. Naprawdę czasem nie warto wykonywać samodzielnej naprawy w domu, skoro mogą zrobić za nas to specjaliści i to jeszcze za darmo!

 

Czytaj dalej

GSM

Moza Mini-S, czyli gimbal do smartfonów z funkcją selfie sticka i tripodu

W ofercie firmy Solectric, będącej polskim dystrybutorem innowacyjnych produktów konsumenckich i przemysłowych pojawił się kompaktowy, 3-osiowy gimbal do smartfonów – Moza Mini-S. Urządzenie wyróżnia niewielki rozmiar, składana konstrukcja oraz możliwość wykorzystania go w roli selfie sticka lub statywu. Jest to uniwersalny gimbal doskonały do filmowania niemal każdej okazji: imprezy urodzinowej, zajęć na świeżym powietrzu, transmisji sportowych czy transmisji na żywo.    

 

Kompaktowy i lekki

Złożony gimbal Moza Mini-S ma wymiary 13 x 6.8 x 19.5 centymetra i waży jedynie 495 g, co czyni go niezwykle wygodnym w transporcie i przechowywaniu. Po rozłożeniu sprzęt pełni nie tylko funkcję 3-osiowego gimbala do smartfonów, ale także wygodnego selfie sticka. W zestawie z Moza Mini-S dołączony jest niewielki tripod. Po przykręceniu go do dolnej części gimbala, użytkownik zamieni go w praktyczny statyw.

 

Intuicyjna obsługa

Producent w modelu Moza Mini-S postawił na jak najbardziej intuicyjną obsługę. Przyciski umieszczone na gimbalu umożliwiają wygodne i bezproblemowe sterowanie wieloma funkcjami takimi jak focus, nachylenie osi, odtwarzanie wstecz lub tryb Incepcji jedynie za pomocą kciuka.

Gimbal Moza Mini-S w pozycji złożonej / fot.prasowe

Zdalna kontrola nad smartfonem możliwa jest po sparowaniu urządzeń za pośrednictwem Bluetooth. Producent zadbał też o odpowiednią ergonomię uchwytu, który świetnie leży w dłoni i niweluje ryzyko wysunięcia się gimbala z ręki operatora.

 

Zaawansowane tryby filmowania

Dostępna na smartfony i tablety aplikacja MOZA Genie pozwala uzyskać dostęp do zaawansowanych opcji, które czynią tworzenie ciekawych materiałów jeszcze prostszym. Najważniejszymi z nich są funkcje śledzenia twarzy i obiektów. Użytkownik może sam zdefiniować najważniejszy element kadru, za którym automatycznie podążał będzie obiektyw aparatu. Osiem dostępnych trybów śledzenia, zapewnia, że obiekt jest zawsze w kadrze, ostry i w centrum uwagi. Bez względu na to, czy interesujący użytkownika cel porusza się szybko czy wolno, Mini-S namierzy go i nagra. Oprócz dobrze znanych miłośnikom fotografii mobilnej trybów hyperlapse oraz slow motion, Moza Mini-S oferuje użytkownikom ciekawe tryby Incepcji, Sportowy i Vertigo, urozmaicające nagrania. Moza Mini-S łączy się z aplikacją MOZA GENIE za pomocą jednego kliknięcia.

Gimbal Moza Mini-S / fot.prasowe

Urządzenie dysponuje baterią o pojemności 2200 mAh, wystarczającą na 8 godzin filmowania. Może ona ładować smartfon połączony z nią za pośrednictwem złącza microUSB. W sprzedaży dostępne są urządzenia w kolorze czarnym. Sugerowana cena gimbala Moza Mini-S wynosi 399 zł.

 

Źródło: Informacja prasowa

Czytaj dalej

GSM

Funkcjonalny smartfon TP-Link Neffos C5 Plus z wyświetlaczem 18:9 i Androidem Go

W marcu br. TP-Link wprowadził do sprzedaży smartfon Neffos C5 Plus. Dotychczas dostępny był on wyłącznie w popularnym szarym kolorze, w trzech konfiguracjach: 512 MB RAM/8 GB ROM, 1GB RAM/8GB ROM oraz 1 GB RAM/16 GB ROM. Już od połowy maja br. Neffosa C5 Plus 1/16 można będzie kupić w nowym, zdecydowanym kolorze soczystej czerwieni, w cenie zaledwie 299zł.

 

Neffos C5 Plus to połączenie klasycznego wyglądu, ciekawych rozwiązań i przyjaznego oprogramowania. Smartfon w atrakcyjnej, nowoczesnej obudowie spodoba się paniom lubiącym zdecydowane i żywe kolory. Czerwony Neffos może okazać się strzałem w dziesiątkę dla osób, które zastanawiają się, co podarować ukochanej mamie z okazji jej święta. To także dobry pomysł na prezent z okazji I Komunii czy zbliżającego się Dnia Dziecka. Jego atrakcyjne wzornictwo z pewnością przypadnie do gustu młodszemu pokoleniu. To znakomita propozycja w dobrej cenie na pierwszy smartfon dla dziecka.

 

Neffos C5 Plus / fot.prasowe

 

TP-Link Neffos C5 Plus ma modny, minimalistyczny design, a jego ergonomiczna budowa sprawia, że urządzenie jest poręczne i wygodne w użytkowaniu. Jego zaletą jest jakość obrazu. Pokaźny 5,34-calowy ekran FullView o rozdzielczości 960x480px i proporcjach 18:9, stanowi dobry stosunek powierzchni wyświetlacza do obudowy, a wydłużony ekran zapewnia wygodę podczas pisania i czytania maili czy artykułów. Model ten wyposażono w tylny aparat o rozdzielczości 5Mpx oraz przedni 2Mpx z trybem upiększania. Bateria o pojemności 2200mAh wystarczy na cały dzień, a użytkownik może włączyć także tryb oszczędzania, który przedłuża czas pracy urządzenia.

 

Neffos C5 Plus / fot.prasowe

 

Smartfon pracuje w oparciu o system Android Oreo 8.1 Go, który powstał z myślą o przyśpieszeniu pracy budżetowych smartfonów z mniejszą pamięcią RAM. Dzięki niemu aplikacje otwierane są o 15 procent szybciej niż w przypadku, gdyby smartfon posiadał klasyczną wersję Androida. Przy mobilnej transmisji automatycznie włączona zostaje opcja oszczędzania danych. Neffos C5 Plus posiada dwa sloty na karty SIM i osobny slot na kartę pamięci microSD,  dzięki czemu łatwo zwiększymy miejsce na zapisywanie danych do 64GB.

Neffos C5 Plus / fot.prasowe

 

TP-Link przygotował ten model smartfona z myślą o użytkownikach, dla których priorytetem jest funkcjonalność w najlepszej cenie. Objęty jest 24 miesięczną gwarancją door-to-door i jest sprzedawany
w zestawie wraz z sylikonowym etui oraz folią ochronną.

Przybliżone ceny detaliczne TP-Link Neffosa C5 Plus:

  • 512 MB/8 GB – od ok. 199 zł
  • 1 GB/8 GB – od ok. 279 zł
  • 1 GB/16 GB – od ok. 299 zł (obie wersje kolorystyczne)

Pełna specyfikacja Neffos C5 Plus dostępna jest na stronie: http://www.neffos.pl/product/details/C5-Plus

Gwarancja door-to-door

Wszystkie smartfony TP-Link Neffos objęte są 24 miesięczna gwarancją door-to-door, czyli obsługą serwisową bez konieczności wychodzenia z domu. Jeżeli z urządzeniem wystąpią problemy, po zgłoszeniu zostaje ono odebrane przez kuriera i na koszt firmy przekazane do serwisu. Po zakończonej usłudze serwisowej koszty odesłania sprzętu do właściciela także pokrywa producent. Prosto i wygodnie. W przypadku, gdy model posiada wymienną baterię, to jest ona objęta sześciomiesięczną gwarancją, a jednostka główna dwuletnią. Więcej informacji: http://www.neffos.pl/support/warranty-terms.

 

Źródło: Informacja prasowa

Czytaj dalej

Różne

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!